OPENSTAANDE VACATURES
Hoewel er momenteel geen vacatures openstaan, zullen we later dit jaar personeel aannemen voor seizoenscontracten. Onze seizoenscontracten komen doorgaans beschikbaar binnen ons Customer Experience-team. De contracten starten in november en eindigen eind april.
Als je een gemotiveerd individu bent, met uitstekende kantoor- en klantervaringsvaardigheden, en graag deel wilt uitmaken van een geweldig team dat werkt binnen de bloeiende outdoor-toerisme-industrie, dan zijn deze functies misschien iets voor jou! De rollen zijn thuis, van maandag tot en met vrijdag, 37,5 uur per week. Een speciale thuiskantoorruimte en een sterke breedbandverbinding zijn vereist.
De vacatures worden in het najaar gepubliceerd, maar als je een voorsprong wilt nemen, kun je nu je CV en een motivatiebrief doorsturen naar jobs@hillwalktours.com. We nemen dan te zijner tijd contact met je op.
ONS KERNDOEL: ERVARINGEN CREËREN DIE MENSEN GELUKKIG MAKEN
Ons kerndoel is WAAROM we dit doen. Voor ons is dat simpelweg ‘Ervaringen creëren die mensen gelukkig maken’.
Dit betekent uiteraard het creëren van een geweldige ervaring voor klanten vanaf hun eerste interactie met ons tot hun laatste.
Het gaat echter ook verder dan alleen onze klanten. Het betekent dat we ook voor onze collega’s willen dat werken bij Hillwalk Tours een prettige ervaring is.
Ten slotte omvat het ook de vele leveranciers waarmee we samenwerken om onze reizen te organiseren en ons bedrijf te runnen.
We willen het leven voor al deze mensen zo gemakkelijk en stressvrij mogelijk maken, zodat zij zich kunnen concentreren op het genieten van hun vakantie of het leveren van hun werk op het hoogst mogelijke niveau.
Dit doel leeft elke dag in ons bedrijf. We proberen altijd beslissingen te nemen die verband houden met dit doel en zoeken proactief naar feedback over hoe we het geluk van deze drie belangrijke belanghebbenden kunnen verbeteren en in evenwicht kunnen brengen.
ONZE KERNDOELEN
Wil je weten hoe het is om bij Hillwalk Tours te werken? Onze kernwaarden vertegenwoordigen de cultuur van het bedrijf. Zij bepalen hoe we dingen doen. Dit zijn diepgewortelde overtuigingen die bepalend zijn voor de manier waarop we werken en die ervoor zorgen dat we allemaal op één lijn zitten, ongeacht welke rol we vervullen. We rekruteren, beoordelen, promoten en vieren actief degenen die deze waarden naleven.
Kleine details, groot beeld
We zijn erg trots op ons werk en op het goed krijgen van de dingen die het verschil maken. Aandacht voor detail, tijdmanagement en prioriteiten stellen zijn allemaal essentieel voor het grotere geheel.
Eerlijkheid is fundamenteel
Wanneer u een beslissing neemt, denk dan meelevend, wees eerlijk en objectief, handel integer en zoek naar de beste en eerlijkste oplossing voor alle betrokkenen.
Teamgeest is belangrijk
Teamspirit gaat over veel meer dan samen werken aan mooie resultaten. Het gaat over een gemeenschapsgevoel: elkaar helpen, elkaars successen delen, nederig zijn, bij elkaar blijven in moeilijke tijden en elkaar altijd respecteren.
Professioneel, wat er ook gebeurt
Professioneel zijn betekent competent zijn in je werk, feedback omarmen, luisteren, openstaan voor verandering en een goed beoordelingsvermogen tonen. Blijf altijd kalm, hoffelijk en respectvol, zelfs als u met moeilijke situaties te maken krijgt. Wees een ambassadeur van Hillwalk Tours wanneer u communiceert met mensen binnen en buiten het bedrijf.
Een can-do-mentaliteit, altijd
Welke uitdagingen u ook tegenkomt: blijf positief, neem uw verantwoordelijkheid en wees flexibel. Proactief zoeken naar oplossingen voor problemen en mogelijkheden om zaken beter te maken.
EEN WOORD VAN ONS HOOFD HUMAN RESOURCES
‘Heb jij passie voor je werk? Ontwikkelt uw werkomgeving uw talenten? Voel jij je onderdeel van een team dat werkt aan een gemeenschappelijk doel? Ben je gelukkig op je werk? De antwoorden op deze vragen zijn belangrijk. Zeker voor mij. En waarschijnlijk ook voor jou.
Als een medewerker op een van deze vragen ‘Nee’ antwoordt, moet ik als hoofd HR weten wat we kunnen doen om de zaken te verbeteren. Ons bedrijf is gebouwd op de mensen die voor ons werken. Ze vormen de kern van alles wat we doen. Wie overtuigt zonder hen onze klanten om met ons te gaan wandelen? Wie neemt contact op met de B&B-eigenaren om ervoor te zorgen dat alle voorbereidingen zijn getroffen voor een succesvolle wandeltocht?
Door de zorgen van onze medewerkers centraal te stellen in wat we doen, hebben we er vertrouwen in dat succes voor het hele Hillwalk-team zal volgen. Ik kan niet beloven dat wij de droombaan voor jou hebben. Ik kan echter beloven dat we ons best zullen doen om ervoor te zorgen dat u gelukkig en gemotiveerd bent en alle ondersteuning krijgt die u nodig heeft om uw werk te doen.’
Eimear O’Connor
WERKPLAATS & VOORDELEN
📍 Galway stad, aan de prachtige westkust van Ierland!
🌞 Licht, vriendelijk kantoor & gratis parkeren
🕒 Flexitime
💉 Ziek loon
🧘♀ Gezondheid & welzijn initiatieven
👨🏫 Trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden
👫 Leuke bedrijfsactiviteiten
🔥 Wandelvakanties met speciale korting voor werknemers, familie en vrienden
🚴♀ Cycle-to-work schema
🍏 Fruit, thee, koffie
En nog veel meer…