> COVID-19 Update van Hillwalk Tours

Laatst bijgewerkt op 8 februari 2021

De pandemie van het Coronavirus (COVID-19) heeft het wereldwijde reizen enorm verstoord en heeft ook invloed gehad op het leven en de persoonlijke gezondheid van individuen.
Het is nu meer dan ooit heel erg belangrijk voor mensen om weer contact te maken met het buitenleven. Daarom willen we onze trouwe klanten informeren over hoe ze op een veilige en verantwoorde manier kunnen reizen en weer in contact kunnen komen met de natuur terwijl we reageren op deze snel veranderende en onzekere situatie.

Voor reizen in 2021 blijft de situatie helaas nog steeds onzeker, met aanhoudende reisbeperkingen en bedrijven die nog geen gasten kunnen ontvangen. Maar nu dat de uitrol van vaccinaties begonnen is, is er nu ook hoop dat de situatie zal verbeteren en dat reizen voor vakanties alsnog weer mogelijk wordt. Met dat in gedachten heeft Hillwalk Tours een ‘Boek met vertrouwen’ –beleid opgesteld om ervoor te zorgen dat u zich zeker kunt voelen waneer u een tour bij ons boekt en dat u gerust gesteld kan zijn dat we flexibel zullen blijven zijn als het gaat om het wijzigen of aanpassen van uw oorspronkelijke plannen. Als er enige onduidelijkheid bestaat over uw reis, zullen we zes weken voor aanvang van uw reis proactief contact met u opnemen om de huidige beperkingen te bespreken die van invloed kunnen zijn op uw geplande reis en wat de beste opties dan zijn voor het wijzigen van uw tour.

Bovendien zijn er voor uw veiligheid en om de verspreiding van het virus te voorkomen voorschriften geïmplementeerd door leveranciers en lokale bedrijven langs de paden. Deze omvatten ondermeer sociale afstand houden, handreiniging, grondige reiniging van gebouwen, kaartbetalingen, verplicht dragen van gezichtsmaskers. We vragen u zich te allen tijde aan deze veiligheidspraktijken te houden en ook gezichtsmaskers mee te nemen als onderdeel van de essentiële wandeluitrusting voor uw reis.

Om de veiligheid van ons personeel te garanderen, werken al onze teamleden momenteel ook op afstand vanuit huis. Als gevolg hiervan kunnen klanten helaas niet meer telefonisch contact met ons opnemen en daarom raden we u aan om ons een e-mail te sturen. Ons toegewijde klantenserviceteam reageert op elke e-mail die ze ontvangen met een korte doorlooptijd. Als u liever met een lid van het team wilt spreken, is dat natuurlijk geen probleem. Stuur ons een e-mail met uw telefoonnummer en een verzoek om terug te bellen. Een lid van ons team neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.

Bedankt voor u begrip en steun tijdens deze uitdagende en moeilijke tijd. We kijken ernaar uit om u op een veilige en verantwoorde manier weer in contact te brengen met het buitenleven.